Cerpen,

CERPEN : We Still Got Time, My Love

3:50 PM Unknown 11 Comments






“Adam, sebenarnya aku suka perempuan tu jugak” Ian meluahkan perasaannya kepada kawan baiknya yang juga crush pada perempuan yang sama.
“perempuan mana ni Ian? aku mana kenal siapa ‘perempuan’ tu” Adam tidak mengerti pandangan yang dilemparkan oleh teman baiknya itu.


“aku suka Qira. Maaf, aku tak boleh nak sembunyi perasaan aku, hati aku jadi tak tentu hala bila kau kata pun suka dia” Ian menjelas keadaan sebenarnya. Dia tahu akan padah pengakuannya ni. Dia sudah tidak sanggup untuk menjadi orang tengah antara teman baiknya dan perempuan yang duduk disebelahnya.
Adam hanya terdiam sendiri.

http://sh.st/Q0UC9

http://cur.lv/uvix4

You Might Also Like

11 comments:

  1. sedih lah!!!
    kenpa awal sangat meninggal Qira??
    Huwaaa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) jangan sedih2x.. patah hilang tumbuh berganti.. insyaAllah <3

      Delete
  2. setakat tu je ke? smbungannya tak de ke ..

    :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D tak tahu lagi.. insyaAllah~
      kalau ade ilham, ade sambungan :)

      Delete
  3. sedihnyaaaaaaaa... Sambng please ♥

    ReplyDelete
  4. sambung pls :'(

    ReplyDelete
  5. ui na...sedih jgk aq mbca nya...pa2 pun mmg tbaik lah..:')

    ReplyDelete
  6. sdih cite ni.smpai ter rase sebak..tpi bestn trbaik..sdih rase ble kne tnggal...hahhaah...
    Mungkin ade yg terbaik mnanti...CptlA

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. sambungan cerpen ni in-making... insyaALLAH, ade nnt saya up kat blog ;)

      Delete