Cerpen,

CERPEN : Fall For You, My Love Part 4 (END)

8:31 PM Unknown 8 Comments



Macam mana awak boleh buat keputusan macam tu?” Azzam tidak dapat menahan keinginnya untuk bertanya. Perasaan? terlalu gembira sehinggakan dia merasakan isterinya seperti bidadari dan bibirnya tidak dapat melepas berhenti dari terus mengukir senyuman, ‘relaks brother, jangan happy sangat, takut dia acah je’

“err.. saya.. saya” Rihanna cuba mencari ayat terbaik untuk diluahkan kepada suaminya tercinta! ‘aku nak cakap ape ni? kalau silap cakap nanti, takut pula dia kata aku ni suka serah diri’ Rihanna cuba mengingat ayat-ayat jiwa drama melayu yang terhangat di pasaran.

“awak, saya tanya ni, awak yakin ke dengan keputusan awak ni?” Azzam meminta kepastian dengan isterinya yang tengah mengalami saat ‘jeng kreng’ di hadapannya, ‘dia ni betul ke tak? macam nak tak nak je?’ hatinya kini berdetak laju bagai kuda berlari.

“saya kan isteri abang, tak payah nak soal-soal banyak-banyak. Tempat isteri kan di sisi suami dia, dan isteri tu kan dah jadi hak si suami setelah akad ijab Kabul disahkan. Tak gitu, tuan presiden ummah kampus yang sexy!” Rihanna mengenyit matanya kepada si suami yang setia menunggu jawapannya, ‘amboi fokusnya cik abang aku ni! asal aku terlepas sexy…’ dia mengigit bibir menahan malu.

http://sh.st/Q0g07

http://cur.lv/uvgij

You Might Also Like

8 comments:

  1. best. kalau ada sambungan, lagi menarik.hope ada lg sambungan citer ni.

    ReplyDelete
  2. Hu..hu.. nak sambungannya, please!!! You are one of the best writer that i know. Saya ni pari2 novel bak kata iris. And i know that you would doing great in this field.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni adalah comment yg buat saye terharu! thank you kepada nony yang misteri ini!

      Delete
  3. This story is the sweetest among the sweetest. Nak sambungan please.

    ReplyDelete
  4. Cerita menarik! Patut buat sambungan. Rasa mcm tergantung pulak. Hehhehe. Nak tau mcm mana raihanna tu terbukak hati pakai tudung terus. And perkahwinan diaorg mcm mana boleh terjadi.

    ReplyDelete
  5. syok gila... bila nak start klimaks?

    ReplyDelete
    Replies
    1. cikk nony.... this just a cerpen... not more than that...
      =,="
      perhaps the klimaks not going to happened.. haha
      tq sbb sudi baca :)

      Delete