FFYML,

CERPEN : Fall For You, My Love Part 1

12:17 AM Nur Istab 4 Comments




Giler kau! buang saat bin masa aku je lah datang masjid, bukan ada apa pun. Setakat solat, kat bilik pun bolehlah!” raihanah menayang wajah mencemiknya kepada shakina, roommate sejati, ‘dia ni asyik nak paksa aku je lah! rimas!’

“ala, ana. Teman aku kejap, malam ni kat masjid ada kuliah mega,  ustaz dari luar dijemput, jomlah teman aku” shakina masih meneruskan usahanya untuk membawa roommate kesayangan untuk ke masjid, dia sudah faham dengan perangai raihanah yang tidak suka menjejakkan kaki ke masjid, ‘aku cili jugak mulut pompuan ni kang!’

“ala, malaslah, lagipun malam ni aku nak siapkan assignment EMP yang susah tu” raihanah mula mencipta alasan, dia tidak mahu memakai tudung, panaslah malaysia ni! ‘ustaz ke apa ke, aku tetap tak nak!’


http://sh.st/Q0s4r

http://cur.lv/uvgag

You Might Also Like

4 comments:

  1. buang saat bin masa..huhu
    awal cerita jer dah best...

    ReplyDelete
  2. gilerrr!! tudung setahun sekali?? wakakakkaaka XD

    ReplyDelete