FFYML,

CERPEN : Fall For You, My Love Part 3

9:46 PM Nur Istab 1 Comments



­­­­­


Of course boleh! Kenapa tak boleh pula? Sila-sila” shakina seakan terlebih excited bila mendengar azzam meminta kebenarannya untuk berjumpa kawan baiknya sendiri, ‘lawaklah betullah pengantin baru ni, Ya Allah, sebuah rumah yang telah terbina, bahagiakanlah sahabat hambaMu ni Ya Allah sehingga ke akhir zaman’

“kina, saya pergi dulu ye” raihanah mengenyit mata kepada roomatenya yang terlebih sudah itu. senyuman yang terukir cuba menutup debaran di hati, ‘chill anna, chill like raihana, astaghfirullah al a’zim’

“pergilah awak” shakina sengaja menyokong drama yang dipersembahkan oleh raihanah di hadapan suami tercinta! ‘amboi saya-awak terus, baru je tadi guna aku-kau, bajet lah tu’


Azzam yang mendengar perbualan dua sahabat itu hanya tersenyum, mahu ketawa pun ada mendengar pembualan tersebut, ‘amboi, baru je aku dengar dorang guna aku-kau, sekarang saya-awak, kantoi berlakon’ kemudian dia menggeleng kepalanya dan berlalu pergi.


http://sh.st/Q0fIO

http://cur.lv/uvggh

You Might Also Like

1 comment:

  1. Alaa..cpt2 continue..huhu sweet laa ♡♡♡

    ReplyDelete