DTML,

Teaser : Don't Touch! My Love Bab 10

12:22 PM Unknown 4 Comments



Teaser bab 10



            “ok lah, saya pergi dulu. Esok saya datang lagi...” ujarnya tasya sebelum berura-ura membuka pintu kereta.

 




            “esok kau takyah datang lah....”         

 




            Pap!

 




            Berderau darah tasya mendengar kata-kata bosnya. Tadi hatinya berdebar-debar dek benda bodoh, kini hatinya berdebar-debar kerana takut kehilangan kerja.

 




            “tapi, ape salah saya bos? Kenapa bos nak berhentikan saya....”



ps: suka tak? drop ur komen hehe

You Might Also Like

4 comments:

  1. ssiiiiiiip! baru nak buka sila. nak baca bagi kemaih, habis dah! aduh merana badan tunggu tasya ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabar cik kak... saya kene pelan2 update cite ni... mss baru separuh jalan..haha
      tenkiue sudi komen :)

      Delete