DTML

Teaser : Don't Touch! My Love Bab 11

7:57 PM Unknown 1 Comments






Teaser jer



             


“ok! Now cerita pasal semalam.... macam mana bos hens....” illa mengesel-gesel bahunya dengan tasya.
“aku tak nak cerita dan dia tak hensem pun! Dia.... kacak” tasya mahu menangis. Otaknya sudah berfikir bermacam-macam kemungkinan.
“lah. Kenapa pulak ni? semalam kata nak cerita, ni ape kess pulak....” illa menghentikan langkahnya dan mencerunkan matanya ke arah tasya yang semakin merah wajahnya. Kawan aku ni dah kenapa?
            “aku mesej dia, dia doubletick aku.... macam mana ni illa. Aku dah jadi perigi.” Tasya mahu menangis sekuat mungkin. Tapi sedari dia masih di public, niat itu dimatikan.
“laaa....” illa hanya mampu ketawa kecil dan mengeleng kepala. 


next chapter? next weel rasanya.




You Might Also Like

1 comment: